Saturday, June 25, 2011

Analisa terkini Video Seks DSAI

Assalammualaikum...hmmm..tengok tajuk pun dah tahu..isu yang aku bangkit kan ini amat sensitive...dan ia mungkin akan membuat segelintir orang marah..dan memaki hamun aku...tapi..aku sebagai orang Islam..aku kena bantu saudara Islam aku...petikan dibawah akan menerangkan tentang video seks tentang Anuar...terpulang pada anda semua untuk menilai...aku cuma ingin mencari kebenaran

aku minta maaf jika apa yang aku post ini tidar benar...kerana ALLAH lebih mengetahui...


*****************
Video diakhir entry..



Video lucah ini bukan saja disebarkan secara meluas di internet, masjid, pasar malam, malah turut diedarkan di rumah rumah. Ia juga turut diposkan dari thailand kepada pemimpin pemimpin politik.

Saya berpeluang membuat kajian sedikit ke atas beberapa bahagian video ini, soal perut dan soal dada lusuh, adalah jelas untuk kita membuat andaian bahawa Anwar tidak memiliki fizik seperti pelaku dalam video ini.


Satu lagi aspek menarik ialah hidung pelaku. Rakaman ini menunjukkan pelaku memliki hidung mancung, Anwar tidak dikurniakan dengan hidung mancung. Hidung beliau pesek.

Dari gambar gambar ini jelas, selain dari susuk badan, hidung Anwar dengan hidung pelaku jauh berbeza.

Di Hollywood ramai yang berhidung mancung, pengarah dan pelakon ?

Malaysia pun apa kurangnya, malah tan sri rahim thamby chik sendiri berhidung mancung.

Gambar gambar ini menunjukkan seribu satu kemungkinan yang perlu kita renung dan hayati untuk kenal pastri identiti pelaku dalam video lucah Datuk T.
Pelakunya jelas bukan Anwar. Kalau bukan Anwar, persoalannya adakah persamaan iras wajah antara pelaku dalam video dan Anwar boleh dirungkai.

Tidak mustahil untuk seseorang dipaparkan sebagai individu lain jika segala kepakaran kosmetik dan make up diguna untuk megubah wajah beliau. Teknologi atau kepakaran ini boleh didapati tidak jauh dari Kuala Lumpur. Hanya di seberang sempadan iaitu di Thailand.

Tapi sebelum saya merungkai topik ini, mari kita dengar apa yang didedahkan oleh Mohd Mahte Bin Abdul Rahim, pegawai polis dan bekas pengawal peribadi Allahyarham Tan Sri Megat Junid.

Mahte memberikan petunjuk pertama bahawa video ini mempunyai asal usul dari Thailand. Beliau mendedahkan, akibat marah dengan Anwar kerana tidak membantunya dalam kes saman 20 juta,

Eskay memberitahunya, beliau akan ke Thailand untuk melakukan sesuatu terhadap Anwar.

"Jika saya telefon dia, dia marah marah. Datu Seri Anwar ni tak guna, dah curi duit kita. Ai saya terkejut. Apa pasal duit kita pula. Bukan saya. Saya tak ada kene mengena pun kan. Saya akan buat dia sampai jatuh. Ini ayat dari mulut dia. Ini saya nak balik ni. Saya nak balik saya nak pi siam, saya nak kumpulkan evident evident untuk jatuhkan Anwar. Saya tak kata apa. Inilah perkara yang sebenarnya. Saya Lillahita抋la, tak ada siapa bagi duit pada saya?"













*****************
kita perlu ingat...di akhir zaman ini...FITNAH BERMAHARAJARELA....cukuplah kita untuk berlepas diri dari ISU ini..

jutaan kemaafan dari saya sekali lagi... =)

1 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites